Продаж на ремісничих ярмарках: майстерність, що приносить прибуток
Продаж на ремісничих ярмарках – чудовий спосіб привернути більше уваги до своїх виробів ручної роботи. Але, якщо ви хочете зробити це правильно і отримати максимальну віддачу від досвіду, вам знадобляться поради досвідчених майстрів про те, як продавати на виставках handmade.Перш ніж ви зважитеся на участь у ярмарку, ви повинні переконатися, що знаєте, як оцінювати свої товари та як, відповідно, розрахувати їхню собівартість. Для деякого це питання може стати каменем спотикання. Адже продаж ваших виробів має приносити вам прибуток з урахуванням усіх попередніх витрат.
Отже, для прикладу, на що ви можете витратити гроші під час участі у ярмарку:
- оплата місця, столу, стенду тощо;
- витрати виробництво вашої продукції;
- паркування автомобіля;
- комісії за транзакції за кредитними картками;
- пакувальні та маркетингові матеріали;
- щоденні витрати на каву, обід тощо.
Спочатку переконайтеся в тому, що у вас достатньо виробів на продаж, щоб, вибираючи стенд або кіоск, використовувати весь корисний простір для презентації вашої продукції.
Бажано також мати під рукою фотоальбом на планшеті або в паперовому вигляді, щоб продемонструвати варіанти робіт, які ви можете виготовити на замовлення, якщо такої роботи вже немає у продажу на стенді. Відповідно, має бути блокнот, до якого ви внесете побажання клієнта, його дані та розмір прийнятої застави. Подібні нюанси обов'язково додадуть довіри та поваги до вас, як до професіонала своєї справи з боку клієнта.
Часто учасники виставки витрачають багато зусиль на створення оригінальності оформлення свого стенду. Це, звичайно, важливо для привернення уваги клієнтів, проте досвід багатьох виставок показує, що набагато ефективніше розмістити максимум вашої продукції, щоб вона потрапила в поле зору відвідувачів, для її подальшого продажу. Цьому також сприяє вказівка ціни на кожному виробі або цінового діапазона на групу товарів, щоб клієнт не соромився запитати або не пішов, не дочекавшись, коли ви звільнитеся та приділите йому свою увагу. Слідкуйте, які ціни встановлюють інші учасники ярмарку на подібні товари вашої тематики.
Те, як організовано простір вашого стенду, важливе не лише для максимальної демонстрації ваших товарів, а й для максимальної зручності обслуговування покупців. Якщо ви приймаєте оплату банківською карткою, подбайте про місце, де перебуватиме платіжний термінал або смартфон із встановленим для цього програмним забезпеченням. Він має бути під рукою, проте у відносній безпеці при великому потоці відвідувачів ремісничого ярмарку.
Для роботи з готівкою вам швидше за все буде мало звичайного гаманця. Ще гірше, якщо ви шукатимете решту по всіх своїх кишенях. Для професіонала, який на час участі в ярмарках перетворюється з творчої людини в людину комерційну, ми рекомендуємо вибрати і купити собі заздалегідь відповідний ящик для грошей, тобто переносну касу або кешбокс. Він дозволить вам розподілити паперові купюри та монети, утримувати їх в акуратному вигляді, а також використовувати ключ для закривання ящика. Додаткова зручність кешбоксу, - якщо на стенді ви працюєте не один, а з партнером, який теж має ключ від каси. Звичайно, сам кешбокс не повинен бути на увазі і без нагляду, щоб не стати легкою здобиччю шахраїв, поки ви відволікаєтеся на обслуговування клієнта. Подбайте про це.
Яким би не був ваш темперамент, для роботи на стенді вам доведеться бути максимально привітним і товариським, продаючи не так свою продукцію, як образ себе разом з нею. Не реагуйте емоційно на невелику кількість людей, скажімо так, з дивностями, які трапляються на будь-яких масових заходах. Їх мало, орієнтуйтесь на адекватну більшість. Зацікавте, спілкуйтесь, беріть контакти клієнтів.
У той час, як візитні картки - це круто і важливо, чи багато хто з вас вдома має купу візитних карток, які ви отримали від людей? Продаж вашого продукту має бути метою № 1, але якщо ви просто не можете зробити цей продаж сьогодні, переконайтеся, що ви даєте собі можливість зробити цей продаж завтра. Однак, майте на увазі, що просто запит чиєїсь адреси електронної пошти або ніка із соцмереж не означає, що ви його отримаєте. Ви повинні зацікавити потенційних клієнтів! Переконайтеся, що вони розуміють, що якщо вони дадуть вам свій контакт, натомість отримають особливі переваги.
Потенційні переваги для ваших клієнтів можуть включати (але не обмежуватись):
- Новинки чи оновлення товарів.
- Які заходи (ярмарки) ви збираєтесь відвідати у майбутньому, де вас можна знайти.
- Спеціальні розпродажі/акції з вашого інтернет-магазину.
Ведіть сторінки чи групи в соціальних мережах, розповідайте про свої товари, про участь у заходах, отримуйте задоволення та насолоджуйтесь всім процесом від ідеї та створення вашого продукту, його презентації, його продажу та, нарешті, знаходженням постійних та задоволених клієнтів, вашого розвитку та процвітання .
За матеріалами сайту howtomakewreaths. com